Vissza az előző oldalra
GYAKORI KÉRDÉSEK - És válaszok
Amennyiben nem találok meg egy alkatrészt a webshopban, attól még beszerezhető Önöknél?
Válasz

Igen, amennyiben nincs találat az Ön által keresett termékre, bármely elérhetőségünkön keresheti kollégáinkat, akik készséggel segítenek a beazonosításban, megrendelésben, stb.

Egymás után küldtem el két rendelést. Egyben fogom megkapni vagy külön csomagban?
Válasz

Amennyiben az adott munkanapon 16:30-ig küldi el rendelését, kollégáink az aznapi megrendelését összevonják, így egy csomagban fogja a futárszolgálat kiszállítani a terméket.

Megváltozott a szállítási címem, elérhetőségem. Mit tegyek?
Válasz

Amennyiben a képernyő jobb felső sarkában található felhasználónévre kattint, a lenyíló menüben ki tudja választani a Fiókkezelés menüpontot. Ezen belül változtathatja meg szállítási, számlázási címét, elérhetőségét. Kérjük, lehetőség szerint erről tájékoztassa kollégánkat!

Mit tegyek, ha a megrendelt alkatrész nem jó a gépjárművemhez?
Válasz

Ennek elkerülése érdekében azt ajánljuk, hogy amennyiben nem biztos benne, hogy a kiválasztott alkatrész teljes pontossággal megfelel az Ön igényeinek, kérje tapasztalt kollégáink műszaki segítségét, akik egy fontos információ, alvázszám, típus, alapján pontosan megmondják Önnek, hogy melyik termékre van szüksége.

Személyesen is kiválaszthatom az alkatrészt vagy csak megrendelni tudom?
Válasz

Cégünk telephelyén várjuk kedves Ügyfeleinket, amennyiben szermélyesen szeretnék megtekinteni raktárunkat.

Összehasonlításra váró termékek:
0
...